30.1.12


Blev panik Minxning i helgen då jag inte hann fixa mina naglar i tid, och hade bråttom till en tjej kväll!
Det blev sådär.. men kvällen blev bra! Så det tackar vi Helena för, den söta värdinnan. 

Minx är en helt ny teknik att göra dekor naglar med. Det är en färdigmönstrad folie, som värms under en värmelampa för att aktivera ett lim, och Minxen är färdig att appliceras på nageln längden filas efter nageln och sidorna försluts.

Jag själv tycker egentligen Minxen är snyggare på korta naturliga naglar, men det är en smaksak! 


Nu finns det ju även nailfoils av olika slag att köpa lite här och där.. Men ja jag vet inte jag gillar originalet mycket bättre! och kvalitén e helt annorlunda. Kanske om man bara ska ha det för en kväll och gör det själv hemma. Men Minxen känns mycket ordentligare och blir snyggare och så finns det så mycket fler motiv att välja på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar