25.1.12

Har varit i Landskrona idag och fått tag på en behandlingstol/massagebrits! :) 
till ett hyfsat pris också, så jag e sjukt nöjd! Kommer ju även att erbjuda fransförlängning 
efter den 12 februari. Först till ett rabatterat pris så passa på! 

Har även fått en massa grejer till salongen burit och stressat på som en galning! men dom var där och höll på att måla rummet som jag ska ha och det ser ut som de kommer bli jätte bra! dom hade fixat hyllorna på sidan och lite annat skulle fixa dimmer till spotsen också! så jag e hel nöjd.. Och nu har jag satt upp planschen också ha ha sa ju det en massa idag! men det känns kul.. 

Vet att det ser lite sådär ut men tog bilden med min mobil, så man ser inte så bra.. 

Måste även passa på att ge en stor eloge till min underbara pojkvän som tror på mig och hjälper mig och stötar mig inte bara i det här men allt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar