12.2.12

Har äntlingen varit och lärt mig göra fransförlängning! Något jag verkligen har längtat efter länge. Jag gick min kurs på La Fransar i Malmö. Så nu ska jag ligga i som en galning och träna träna träna. Så snart jag känner mig säker kommer vi erbjuda det på salongen.

Jag har lärt mig en metod där man arbetar med singles och fäster dom en och en på dina egna fransar, INTE på ögonlocket. Detta betyder att jag inte kommer jobba med flares! Vill passa på att tacka Nickey som va snäll och ställde upp som modell idag :) Va till och med duktig och tog med mig systemkamera och tänkte dokumentera ordentligt idag... dock satt det inget minneskort i kameran... Bra där! suck*
så kan tyvärr bara bjuda på mobilbilder. Men på La Fransars egen sida som du hittar här! Finns det en massa bilder på hur det kan se ut, där står också en massa bra information om just fransförlängning och metoden där man arbetar med singles och varför den är bättre än dom andra.

Min modell Nickey in action!
Tyckte det blev så fint på alla tjejerna att jag också blev sugen kan ju tyvärr inte göra på mig själv.. Men bokade en tid! Så blir förhoppningsvis fransar på mig också till V.I.P Kvällen på fredag, Har du inte fått någon inbjudan men är intresserad, hör av dig!

Närbild på Nickey, vi ska fylla på lite fler imorgon! :)

Jag Vill verkligen komma igång med det här och behöver öva öva öva! Så passa på nu.. då jag än så länge gör det helt GRATIS! Så fort jag känner mig lite säkrare tänkte jag börja ta materialkostnad och utgå därifrån.. Men är du sugen bara hojta till! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar