19.3.12

Äntligen Nya Bryn!

Haha ja verkligen ÄNTLIGEN! Har gått och samlat ett tag för att låta Mirna gå loss på mina ögonbryn. Så att jag har fått dom fixade ordentligt och jämnt en gång för alla nu ska vi bara se om jag kan underhålla dem själv.. Jag va rätt nervös man vet ju inte hur det blir när någon annan fixar det åt en. Men Mirna är jätte duktig och jag är supernöjd! Dock får jag ångest nu när jag tänkte lägga ut före och efter bilder haha FY!! när man kollar på före... Men det bjussar jag på! :D Att fixa brynen på salongen kostar bara 100kr.
Då både plockar och trådar hon. Trådning är helt underbart när man vill få med alla dom fina småhåren runt omkring. Första gången jag testade trådning, men det gick bra och snacka om skillnad!

Före

Efter




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar