24.4.12

Back to the blogging..

Hej, vet att jag verkligen har varit sämst på att blogga senaste tiden. Men jag tänker skärpa mig... Det har bara varit så mycket på salongen nu :p Men det är ju bara bra!

När jag startade den här bloggen, och dumpade den andra. Bestämde jag mig för att bara blogga naglar och sådant som hade med salongen att göra. Men nu har jag ångrat mig! Så det så... Svårt att hitta inspiration när man är så låst.

För övrigt sitter jag nu hos tandläkaren för andra dagen i rad. Dessutom 30 min tidig, inte det minsta kul! Speciellt eftersom jag i princip sprang hit eftersom jag trodde jag var sen. Men nu är jag iallafall i väldigt god tid!!

Känner mig väldigt stolt då jag gått hit, för andra dagen i rad! Sammanlagt blir det sådär en mil! Det känns bra i min lilla lata själ! :p och jag känner mig väldigt motiverad tack vare en app som vanligt. Inte omöjligt att det blir ett app inlägg senare! Får bjuda på en bild iallafall!

En kund som fick So Polish! Naglar i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar