1.5.12

Hälsosam och lyxig start på dagen!


J O I K


Har haft världens underbaraste start på dagen! Känner mig både nyttig och lyxig haha :P Både jag och Tobbe kör ett nytt Paleo race nu, med start den 1 maj... Så kommer nog dyka upp en hel del recept och liknande. Men så för att belöna mig själv lite grann körde jag ansiktsmask och inpackning, finns inget bättre än vardagslyx! Ansiktsmasken är helt ny sedan igår och jag är verkligen helt förälskad! Ska försöka vara duktig nu och verkligen köra en gång per vecka.


Ansiktsmasken jag använde kommer från Joik 

Joik erbjuder naturliga och hudvänliga produkter,dom har ett brett sortiment av lyxiga hudvårdsprodukter. Hela Joiks sortiment är handgjort av bara de bästa råvarorna och med mycket kärlek. Alla Joiks produkter är fria från parabener, sulfater och mineral oljor. Produkterna är inte testade på djur! Jag har en av deras Bodylotion också som jag ska testa! Men det hinner jag inte nu så det får bli ikväll :)

JOIK Ansiktsmask med havre och honung, för torr hud.
En mild och effektiv ansiktsmask speciellt framtagen för torr hud, som min finns flera olika. Rhasoullera och mald havre avlägsnar skonsamt döda hudceller och orenheter från porerna medan huden ges näring i form av mineraler och vitaminer. Honung och mjölk mjukgör och skämmer bort huden, medan kamomill lugnar den. Blanda en matsked mask puder med samma mängd mjölk, vatten eller örte. Älskar att den går att blanda med te! Jag blandar min med kamomillte för att få extra effekt, det funkade super. Blanda väl tills masken får en mjuk och krämig konsistens. Appliceras på torr hud, undvik ögon och läppar. Du kan även använda masken som en mild scrubb, medan den fortfarande är fuktig. Massera försiktigt in masken med cirkulära rörelser. Slappna av och låt masken torka, ca 15-20 minuter. Jag körde ännu längre eftersom jag passade på att köra inpackning samtidigt. Avlägsna med varmt vatten. Använd en gång per vecka, eller vid behov.

Produkterna från JOIK finns bara att handla på LaFransa® i Malmö.
Antingen i deras webbshop eller på salongen. 
Det är dit jag går för att få mina egna fransar fixade och fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar