18.7.12

En fin Svampkonsulent

Igår hade jag fina Helena här på besök, hon gjorde påfyllning på sina fransar.
Helena är en av mina bästa och äldsta vänner. Och ett av mina första offer när jag precis 
hade lärt mig göra fransar och behövde öva :)





Bilden har jag snott av Helena för att jag tyckte den var så snygg! 

Jag tycker det är så roligt med Helena för jag får alltid höra en massa tjejsnack och skvaller.. Eftersom jag inte själv har varit singel på ett tag är det superkul att höra om andras äventyr haha..
En annan kul grej är att Helena håller på att blir/eller är? :S nu blev jag vilsen men jag tror att hon håller på att bli svampkonsulent iallafall! Är man intresserad av svamp plockning är ett hett tips..


Där kan man följa Helena och hennes mamma Eva på deras äventyr i de Svenska skogarna! 

Stor kram till en fin vän!

1 kommentar:

  1. Åh Sandra vilket fint inlägg!!!!!!! Bästa bästa du vad du skriver fint om mig och om var vänskap. Tusen tack för att du fixar mina fransar så jag kan flörta med alla singelkillar! Hihi. Fett med kärlek <3.

    SvaraRadera