30.9.12

Hälsa och skönhet boost Malmö 2012 - Fransförlängning


Igår Var vi på mässa med jobb.. Vi ställde inte själva ut, men det är alltid intressant att träffa andra som jobbar inom samma område. Se produkter och kolla runt lite. Där fanns även Fransförlängning såklart... Man kan verkligen märka att det blir större och större. Och jag hittade även min favorit tandkräm så jag kunde köpa mer innan den hann ta slut här hemma. ( Fick en i en Glossybox för ett tag sedan) Den nya glossyboxen kom föresten för någon dag sedan så det ska jag försöka hinna blogga om sedan!

Hittade mina gamla utbildare på Professionails eller PRO Nails som dom heter nu, dom hade såklart en plats, vi har föresten en praktikant på salongen som även hon går hos dem. Men hon har precis börjat så hon får öva lite mer innan vi släpper henne lös på kunder :) 

Jag hittade också Peggy Sage en annan av mina favoriter, dom hade inte så mycket nagel material på plats bara utan mest smink... Meeen det är ju inte fel det heller ;)

Pro Nails Sverige

Peggy Sage / Bon Visage

Hoppas alla har en trevlig helg! Nu ska vi hem och äta hos min underbara Farmor och Farfar! <3 br="br">



1 kommentar:

  1. har du utbildning i naglar ?
    kontakta såfall gärna mig

    SvaraRadera