6.9.12

Tillbaks till vardagen

Misshandlade Möbler

Som en del av er kanske vet, var jag och Tobbe på banken ang bolån, och sen med i en budgivning. Vi hade hittat ett hus som vi verkligen fastnat för... men ja vi la oss.. och det kändes skit trist, men kanske lika bra det hade fått offra fem tio år av våra liv åt renovering.. De som är så himla kul!! Men ja nu har vi smält det eller iallfall jag... Tror jag var den som tyckte de var mest tråkigt att det inte blev av..
Men ja skit i det it wasn´t meant to be, eller nått.. Så då är det tillbaks till här och nu.. och försöka göra det drägligt att bo i lägenheten vi har nu, som igentligen är rätt fin om än något för liten..

"SYND BARA ATT DET BOR EN LITEN SÖT TERRORIST HÄR"

Syns kanske inte så bra här, Men hon har målat på väggen och
möblerna!! Och slitit ner halva växten :(

Vi håller på att knåpa på en tävling på jobb, för att få fler likes på LaFransa®´s Facebooksida, vi kommer lotta ut behandlingar och massa kul! Så håll ögonen öppna!

Jag skulle ha varit ledig nu på lördag men det blir att jag kommer jobba endå.. vilket gör att där finns en ledig tid till shellac 12.30.. Meeen imorgon ska jag vara ledig! :D dock ska jag springa runt halva stan för att köpa material och detta med Hailey i släptåg haha.. 

1 kommentar:

  1. Åh tråkigt att det inte blev något med huset, men å andra sidan har du säkert rätt. Det var inte meningen. Vi förlorade också en budgivning för ett par år sedan och jag var skitdepp för det, men i nuläget känns det ändå ganska bra att vi inte fick det. Vi hade fortfarande hållit på att renovera det huset isf, speciellt med tanke på hur lång tid det tagit oss att göra ETT rum här i lägenheten, så jag antar att det var tur i oturen att vi förlorade det. ;)Kram

    SvaraRadera