10.10.12

Hjäääälp! Nu händer det massor...

Ja jag vet inte ens riktigt var jag ska börja :p Men det är fullt upp nu! Verkligen fullt upp.. Fast mest bra, kul och positiva saker.

Var på vip kväll idag så blev en väldigt lång och sen arbetsdag. Det var på en salong där jag handlar mina shellac saker och det materialet jag använder som kommer från CND. Men det var super trevligt vi hann precis dit. Men det var lite pyssel och fick tips på lite nytt nailart, som funkar med shellacen. Så nu är ja super inspirerad!! Och har handlat massa nytt roligt material, som jag längtar efter att få testa!!

Och en annan grej som är rätt underbar... Jag har ju gått och dratt på de här hur länge som helst. Jag vill ju plugga till makeup artist, och har alltid alltid velat. Långt innan jag pluggade till nageltegnolog. Men det har inte blivit av.. Och det är dyrt :/ och svårt att få ihop med tider och plats och det finns så många olika ställen... Meeeen idag bara snubblade jag över lösningen!! På väg till jobb skulle bara handla en ögonskugga hihi.. Men ja det är lite to good to be true, så vi håller lite på den ;)

Lite kaos på jobb en kollega som är sjuk och en som ska resa iväg.. Och jag ska tvunget vara ledig en dag mitt i alltihop. Det är planeringsdag på dagis imorgon så där är stängt. Så ska vara hemma med Hailey :) Ska bli super mysigt behöver lite familjetid. Men ska inleda morgonen med en konsultation hos en personlig tränare, ska bli spännande. Hoppas på att hitta någon som funkar bra med mig. För känner verkligen att jag behöver lite extra pushning för att komma igång ordentligt. Tror jag är på väg men ja ni förstår. Så snälla Gudmorsan Elinor rycker in en stund.

Tänkte avsluta med att bjuda på en bild på söta Safie som var här idag och fick fransar!

1 kommentar: