20.10.12

Min första PT Timme

Personlig Tränare

Jag har ju som sagt fastnat och stått stilla på hälsofronten ett bra tag nu.. Men nu känner jag att jag har motivationen att ta tag i mig själv igen. Måste börja äta bättre och oftare, och lägga mer tanke bakom de.. Och gärna toppa med en hel del träning! :P Men för ett tag sedan var jag iallfall på en konsultation, och igår hade jag mitt "första pass" Fast det var mest tester för att kunna få en lite bättre bild på det hela.
Men det gick väl ok tycker jag.. Jag är ju rätt kass på de mesta och det var väl bara ännu mer ett uppvaknande att det är bra att jag tar tag i de. Man skulle ju mäta sån här fett % i kroppen då ballade maskinen ur och visade fel.. (Sa han iallfall han kanske bara ville vara schysst haha) Jag dör vad hemskt!... ÄÄh men nu är jag på gång iallfall och det är det viktigaste.. Får väl uppdatera lite mer sen när jag har kommit in i de.. Men kul att testa iallfall! Och se om det kanske kan vara det som fungerar för mig. För jag vill liksom men behöver en extra knuff ibland :)

Men idag (dagen efter) är jag rätt öm.. Och lycklig!! Jag har fått min första blåsa i handflatan haha Jag var helt stolt imorse och sprang och visade Tobbe.. - Titta Titta älskling!! Till historien hör att Tobbe kanske kan slänga ur sig något i stil med Ja Ja älskling jag ska bara raka mina handflator sen kan vi titta på film... vet inte om det är riktigt normalt en söndagskväll :S

SÅ TRÄNINGSKOMPISAR GÄRNA I NÄRHETEN AV VÄRNHEM SÖKES!! :D 
och bra peppande musik! min workout lista börjar bli rätt uttjatad : /

Nej jag ser inte ut såhär.. :p bilden är ca 10 år gammal och med en lätt retouch av
natte om jag inte har fel för mig ;)

1 kommentar: