28.12.12

Snart ledig!!

ZZzzz....

Vaknade kl 4.00 och har inte lyckats somna om... kul! Tror jag vaknade av att Tobbe gick och la sig, någon var ju dum nog att köpa ett tv-spel till honom i julklapp, så jag får väl skylla mig själv. Är lite trist att jag sket i att sticka till Johan och festa till det lite med festival gänget, men då hade jag varit helt färdig på jobb idag.. Och känns som jag har en del att göra, fullbokat med kunder hela dan, och då har jag en del annat jag vill fixa i ordning med tvätt och kolla läget på material och såhär. Blir ju sista dagen på salongen detta året. Sen ska jag vara ledig! 4 dagar :P eller ja 3 ska jobba hemifrån nästan hela söndagen. Ska helst hinna fixa mina egna naglar innan nyår också, men de får bli om det finns tid över. Söta Evelina har lovat att rädda mina fransar iallafall.. Det är rätt illa nu har nog gått 6 v. med bara en snabb halvtimmes påfyllning för ett tag sedan. I-lands problem! jag vet men då jobbar jag ju faktiskt med de här och då känns de ju som man borde vara tipptopp...

Hoppas jag ska hinna med en snabb tur på Triangeln när jag slutat också har fortfarande ingen Nyårsklänning och ingen aning om vad jag ska ha på mig : /

I år ska vi fira in det nya året i Bara verkar som vi blir rätt ånga i år ska bli jätte trevligt! Hoppas på god mat och gott sällskap, vi har fått löfte om att sova över så då kan stackars Tobbe också få dricka, i vanliga fall blir det ju ofta att han alltid ska köra hem sen. Så det ska blir superkul!

Ska snart ha tre underbara dagar med mitt lilla hjärta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar