10.1.13

Snart dags för IMC Utbildningen!

Alltså jag dör verkligen lite grann av förväntan.. Fick idag en dröse mail med tider och grejer Jag måste införskaffa! 

Att införskaffa!


  • Penna
  • Kollegieblock
  • Färgpennor
  • 2 mindre handukar
  • Topz
  • Bomullsrondeller
  • Palett/Spatel
  • Ansiktsrengöring
  • Inneskor


SMINKVÄSKA PÅ HJUL !?

Det finns ju hur många som helst! Skitsvårt att veta vad jag ska köpa eftersom jag inte riktigt vet vilket behov jag kommer ha.. Vill inte behöva köpa en ny efter två månader för att jag köpt helt fel.
Och jag vet ju redan nu att den kommer släpas fram och tillbaks till kursen och jobb i några månader..
Aja tips tas gärna emot! annars har jag kanske hittat en på Peggy Sage som jag hoppas är kvar på REA :P






5 kommentarer:

  1. Ååh, är så glad för din skull gumman!! Längtar också haha!! ;D

    SvaraRadera
  2. Oh vad roligt!
    Kom in här när jag sökte på utbildningar på IMC. Är så sugen på att läsa till makeupartist så kommer följa dig här :)

    Betalar du kontakt?
    Svara gärna om du vill :)

    Grattis till att du kom in :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du hittade hit.. då fick jag press nu haha ska försöka hinna blogga så mycket som möjligt om utbildningen ommer ihåg att jag läste massa bloggar från folk som hade gått utbildningen där när jag funderade på den..

    Jag har fått låna pengar till utbildningen av min sambo.. så han ligger verkligen på plus just nu haha..

    SvaraRadera
  4. Såg inte att du svarat mig så sorry för att jag är lite seg.
    Hehe det kan jag tänka mig.
    Ska kika in här och det med nöje :)

    SvaraRadera