21.2.12

LASHES BEFORE AND AFTER

Ber om ursäkt att det inte har blivit så mycket bloggande på sista tiden, men det är svårt att hinna med :P
hade ju en Let´s Deal kampanj uppe för några dagar sedan så har haft fullt upp.
Idag lyckades jag iallafall komma ihåg att ta både före och efter bild under en fransförlängning!! :)
Det var söta Åsa som ställde upp idag! det tackar vi för, Hon ska snart ut i världen och resa, så önskar henne en helt underbar upplevelse!!

Före

Efter

Och Idag tog det bara 2h!!

En annan vinkel
Har tänkt att jag ska skriva ihop lite info om fransförlängning... hur man underhåller den vad man ska undvika och så vidare, hoppas jag ska kunna klämma in det snart så länge hänvisar jag till La Fransars Hemsida där jag gått min utbildning. Det är också dit jag gått för att fixa mina egna fransar ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar