9.3.12

Har verkligen haft en super dag idag! Som avslutades med månadens första träningspass, 
så nu känner jag mig helt harmonisk och lycklig. Det behövdes verkligen verkligen! Men har 
inte funnits så mycket tid över till träning den sista tiden tyvärr. Fick tränings sällskap av min 
fina vän Nickey! som blivit gruppträningsinstruktör och inspiratör, väldigt stolt och impad är 
jag.. :) Tänkte bjuda på en blandad kompott på de naglar och fransar jag lyckats ta bilder på 
under veckan. Som ikväll avslutas med hemlagad mat och fredagsmys!

Helena Fick Fransar, 0,15 Silk blandade C och D 8mm-11mm
Fick lite fria händer på Mirna :), Svart och lila marmorering.
Närbild på Mirnas naglar.
Nickey Fick D böjda 0,15mm silk 8mm-13mm
Nickeys Fransar
Nickeys fina öga igen med fina jämna fransar + lite smink ;)
Nickey fick även förstärkning på den egna nageln med ljusrosa färg gelé.

Fick även brev om att det är öppethus på Professionails snart, lite nyheter och så... Spännande!
Och sist men absolut inte minst! Hailey min dotter går!!! 10 månader gammal.. Mammas stora tjej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar