14.3.12

SPRINGTIME!

Underbart, börjar skymta våren så smått.. Längtar som bara den.
Idag har Jag fått in nya fina nagellack i underbara vårfärger. Både pastellfärger 
och några corall. Nagellacken kostar 88:- st


Har köpt in en av varje färg till mitt eget lager ;) helt perfekt nu när jag har haft en 
deal ute på SPA-Manikyr fick bara sålt 140 st!!! Ja så nu har jag att göra haha :S
Men det är kul och trevligt med nya kunder.. Och nu ska här lackas vår naglar!

Tänkte också bjuda på en bild på mitt eget behandlingsrum, där vi i dagens läge 
utför fransförlängningen. Vi ska försöka komma igång med både vaxning och 
pedikyr nu till våren/sommaren! Också en bild på klippstolarna och den nya tvn. 
Där vi ska köra lite reklamer och sådant så småningom. Nu ska jag äntligen komma i säng 
vilket är helt underbart eftersom jag har en halv dag ledigt imorgon. 
Som jag ska tillbringa på babysimmet med min fina dotter.



Ha en fin kväll! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar