31.3.12

Shellack, Gellack, So polish!


Äntligen nu har jag fått in So Polish! Det är Professionails version av Shellack. Det tar bara ca 30 min att applicera och håller sedan minst två veckor! Produkten är som en hybrid mellan nagellack och gelé, Känns lika tunt och naturligt som nagellack men håller som gelé och ger helt underbar glans.


Körde lite tester igår och är nu helt förälskad! 
Kommer bli så skönt att slippa allt utsmetat naggellack
 vid manikyrerna... Och tror nog att det tidsmässigt 
inte tar så mycket längre tid, kändes iallafall inte så :)




Och så den underbara (lite halv b-iga) reklamfilmen! Som jag inte kan låta bli att älska då mina gamla instruktörer från min basutbildning syns i Sverige delen!! :D haha Jag kan verkligen inte låta bli att tycka det är jätte kul. Helt underbart att dom går och handlar grönsaker efter jobb.



Än så länge har jag bara tagit in fyra fina färger. Men bokar du besök och har andra önskemål beställer jag givetvis in efter förfrågan.

n° 24
Girls Night Out
n° 26
Cookie Caramel 
n° 32
Folies Berg
n° 7
The Hell With It 
Kommer ha Billigare introduktionspris på 200 kr två veckor frammåt 
det vill säga v.14-15 Perfekt för dom som vill prova en gång. 

Orginalpris för en Manikyr med So Polish!

250 kr So Polish Shellack
100 kr borttagning av So Polish Shellak

OBS! Borttagning av gammal So Polish ingår vid nytt besök för att byta färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar