6.4.12

PÅSK!

Jag har två underbara lediga dagar nu, är redan inne på min andra tyvärr. Men jag har fått mycket gjort! Igår var vi på IKEA och nu har jag inhandlat massa saker så att jag äntligen kan få ordentligt iordning i mitt behandlingsrum. Idag ska jag iväg och handla ett fotbad, och massa tillbehör så att vi kan sätta igång med Pedikyr på salongen. Perfekt nu till Våren/Sommaren! Priserna kommer så småningom.

Håller också på att tänka ut fina student/bal paket, så håll ögonen öppna! Perfekt att ge bort eller unna sig själv :)

Igår var vi bjudna på Påskfirande lite kalas/fest/Middag.. väldigt trevligt! och alltid lika god mat när det är Marja som är värden. Och verkligen ingen tvekan om trenderna Fick syn på både Elinors, Minnas och Amandas Naglar och det säger allt! Ha en fin dag! Förhoppningsvis får jag in Magnet nagellack idag också! Ha en fin dag och Glad Påsk!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar